woensdag 14 juli 2010

Supersaai dagje

Hiya (:
Vandaag heb ik niet zoveel meegemaakt.
Ik bleef tot iets van half 5 of later in mijn kamer aangezien er boven mensen op bezoek waren, en ik zat halfnaakt nog in bed muziek te luisteren.

Ik wil niet dat ze me zo zien omdat ik niet wil dat ze opgewonden raken, snapje? :)

Anyway.. later ging ik dus samen met m'n broer naar de AH toe.
Het regende heel veel :O!
Giraldo ging vast huilen omdat niemand hem vandaag in z'n kont had genomen.
Althans; NOG niet omdat m'n broer hem vervolgens ( dus toen we terug kwamen van AH ) in z'n kont had genomen.
Toen werd Giraldo weer helemaal blij en ging de zon weer schijnen :)

Daarna kreeg ik avond eten.. gingen we ( M'n vader, M'n broer, M'n andere broer en ik ) in de keuken lekker gezamenlijk eten!
Ik had rijst met groenten... ( iedereen eigenlijk; maar goed.. je kon zelf ook nog kiezen wat je erop wou hebben ).. dus ik neem groene vloeistof-achtige peper.. wat opzich wel lekker is als je een beetje hebt; maar als je er te veel van hebt; heel heet is.

Ik had er toevallig veel van.. dus ja het was heet!
Vervolgens deed ik er extra veel yoghurt op zodat het wat minder heet zou zijn.
Okee.. en daarna nog salades.

IK WEET HET! HEEL GEZOND.
M'n broer had eigenlijk bijna niks gegeten omdat ie teveel van Giraldo's poep had gegeten.

Anyway.. vervolgens ging ik achter de computer.. ( voor een paar uurtjes )
Ik zit er nog steeds achter; en momenteel schrijf ik een SUPERSAAIE blog.

Na deze supersaaie blog zal ik vast muziek luisteren in bed, en vervolgens lekker slapen als een klein babytje. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten