dinsdag 13 juli 2010

Werktijden: Albert Heijn

Okee.. ik ben dus naar Albert Heijn geweest met m'n broer.. ( die daar dus ook werkt.. je weet wel, die ene broer die Giraldo onder de toonbank pijpt )

Maar ja.. okee.. dus ik kom zo Albert Heijn samen met m'n broer in..
Gelukkig heeft Giraldo vakantie dus daarom ging m'n broer gelukkig niet gelijk naar Giraldo toe om allerlei kinky homo dingen te doen

Nou okee... dus ik kom zo binnen..
En daar zie ik die team leider waarmee ik moest praten.
Dus m'n broer roept 'm.. maar die was volgens mij een beetje boos en die zei van "NU EVEN NIET."
Maar jaa hij zat met zo'n jongen te praten en het ging waarschijnlijk over diefstal.
Ik dacht zo van: "Waarom doe je zo bitchy?"
Maar ja. Hij deed bitchy tegen m'n broer
Dus 1 minuut later is hij klaar met dat gesprek met dat jongen die van diefstal beschuldigd werd..

Ik loop zo met die teamleider mee.
M'n broer loopt ook mee, achter mij aan.
Alsof ie ons wou blowen ofzo
Neejoh, grapje.

Anyway.. om de kamer binnen te komen heb je een speciale code nodig.. en ik wist die al.. maar goed.. anyway die werd dus verandert en nu weet ik die nieuwe code gelukkig ook.

Okee dus ik stap zo binnen.. en m'n broer dus ook; en toen zag je zo'n beveiliger weetjewel. En die groette m'n broer in onze taal.. dus ik moest zo echt fucking hard lachen in m'n hoofd !

Okee.. dus die teamleider brengt me naar die roosters toe en zegt dat ik @ week 29
moet werken.. @ volgende week maandag, vanaf 9 uur tot 1 uur.
Dat zijn dus 4 uurtjes.. best wel weinig vind ik !
Ik weet niet of ik netto of bruto krijg.. want als ik bruto krijg moet ik belasting erbij betalen :wtf:
Maar ik denk toch dat ik netto krijg
3 x 4 = 12 euro.
Da's TE WEINIG

Maar wacht.. dat is maar voor 1 dag.. maandag zal hij me vast wel vertellen op welke dagen ik nog meer nu moet werken.. ik ben toch hele vakantie beschikbaar aangezien ik toch niet op vakantie ga.
OH EN IK MOET 9 UUR DAAR WERKEN TOCH?
Betekent dat ik EXTRA vroeg op moet
IK WIL LEKKER UITSLAPEN

Waarom mag m'n broer wel later pas werken?
Alleen omdat ie Giraldo pijpt betekent toch niet dat hij later mag werken !?
Anyway.. ik ben nu allang al afgeleid dus ja.. ga maar rukken

1 opmerking: